Featured Video

السبت، 11 أغسطس 2012

أجتمـاع النجـاح مع تـو ديـل | Meeting Success With Two Deal

احذر ان تكون أهدافك مجرد أمنيات.. أو رغبات.. فتلك بضاعة الفقراء




حبيـت أبـدا كلامـى بمقولة لـ الدكتـور ابراهيم الفقى ( رحمه الله ) لـو حياتك مفيهاش الا امانى ورغـبات 

انا نفسي أبقى غني 
انا نفسي يبقا عندى فيلا
انا نفسي يبقا عندى عربية جامده جدا 


طيب عملت أية علشان تحقق كل دا ؟

صدقنـى لو حياتك امانى من غير خطة لتنفيذها وترجمتها على أرض الواقع 
مفيش حاجه هتحقق ومش هتوصل لحاجة 



علشان كده
أنا واحد من الشباب الى عندى طموحات كتير 
واتخذت طريق للوصول للطموحـات دى 


الطريق دا هـوا التسويق الشبكـى 



أتفرج ع الفيديو دا واعرف يعنى ايه تسويق شبكـى

 

 

 





3 التعليقات:

أزال أحد مشرفي المدونة هذا التعليق.

http://www.facebook.com/pages/OWN-2-EARN/324622634309756
your future business with us

جميل جدا التسويق الشبكى

إرسال تعليق

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More